Want your
own Fotopage?






 
MasMaya Fotopages

By: masrun maya

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 24-Jan-2010 03:56 Email | Share | | Bookmark
my blog

has been moved to http://lollipoplive.blogspot.com/


Wednesday, 29-Oct-2008 06:11 Email | Share | | Bookmark
UPDATE-ZAFIRAH

My daughter Zafirah dah semakin nakal..dah boleh berjalan dengan jayanya.. dah ada 5 batang gigi tp masih tak pandai nak gunakan giginya itu..kuat berleter mcm mak nenek..mak aihhhh..letih daku nak melayannya..walaupun tak paham..hikhihik..skang ni bolehla nak curik masa sket nak menghapdate fotopages ku yang nak berkarat ni..lama sungguh..so..layan jelah gmbar2 zafirahku yg terbaru..













Wednesday, 15-Oct-2008 06:01 Email | Share | | Bookmark
RAYA 2008

HARI RAYA DI KEMAMAN....
Skang ni masih lagi terasa kehangatan berhari raya..setiap hujung minggu mesti ada rumah terbuka..hehe..maka perut pun semakin buncit kerana banyak makan makanan yang berlemak..tp tak pedulik..raya memang kena makan banyak..hehe..kang dah abis waktu raya, bolehla diet..pg leh jogging ke, swimming ke..gym ke..(ada masa ke)kuikuikui. setakat ni, ini jelah gambar yang dpt di ambil kerana raya kt sebelah ipoh, kedah dan penang daku tertinggal kamera..ruginye..tak dapat nak merakam saat-saat itu..huhuhu





Sunday, 7-Sep-2008 05:38 Email | Share | | Bookmark
Long2 stori..hehe




Salam semua..tima kasih kepada sume mommies yg sudi singgah ke rumahku ini walaupun jarang daku menghapdatenye.. skang ni daku tgh sibuk dgn peperiksaan student2 kt kolej daku mengajar..dan pasni plak sibuk nk semak script student..huh..SEMPENA BULAN POSE INI, BELUM TERLAMBAT KIRANYA DAKU NAK MENGUCAPKAN SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA TEMAN-TEMAN CYBER KU..2 MINGGU LAGI, DAKU AKAN MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA..HEHEHE

daku nak citer tentang perkara2 yg telah terjadi sepanjang ketiadaanku di alam cyber ini..chewah..banyak sungguh perkara yang ingin dikongsikan..semuanya tergambar dalam foto-foto ini..silalah layan tanpa rasa bosan ek..daku ni malas sket nk hias2 gbr..malas lah bebenor..layan je lah ek.

CITER MASA KT GENTING..DAH HAMPIR SEBULAN AKU P SANA..HEHEHE.. PASTU TERJUMPA NGAN KAK BAAYAH..BEST SGT DPT JUMPA WALAU HANYA SEKETIKA..

GERAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TAK DAPAT UPLOAD GBR..HUHUHUHU


Thursday, 21-Aug-2008 12:26 Email | Share | | Bookmark
CERITAKU...

 
 
 
View all 10 photos...


Lamanyeeeeee daku tak hupdate halaman ini.. waduhhhhh..bz amat!!!! every weekend ade je benda nk kena buat..pg sana lah..pg sinilah..pg situlah.. kenduri lah..macam-macam..nk hupdate plak kena tunggu zafirah tido..zafirah plak slalu tido lambat..takleh nk wat keja kalu dia tak tido agi..anakku itu..nakal banget! hehe Ceritaku yang pertama..semasa melawat zoo negara.. percayalah bahawa daku tidak pernah pergi ke zoo negara selama 8 tahun aku menetap di KL.. tiba2 aritu, reasa cam nk pegi..yelah..alang-alang dah dekat ngan tpt keja..walaupun zafirah tak reti sgt apekebendanya kt zoo tu.. tp mata dia dok melalak sana-sini melihat binatang yang ade kt zoo..misti dia tertanya-tanya? apa ni mama????? heheheheh




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net